پاکت و رول فیلم الومینیوم

پاکت و رول فیلم الومینیوم

انواع

محصولات آلومینیوم دار شرکت آسیا پلاستیک هوپاد به صورت پاکت های سه طرف دوخت ساده و کاست دار در ابعاد مختلف و همچنین رول فیلم های با ضخامت و عرض های مطلوب و دلخواه مشتری به ایشان عرضه می گردد. این محصولات در رنگهای مختلف نظیر مشکی، سفید، طلایی، متالایز طلایی و نقره ای و … نیز موجود می باشد.

چرا از فویل آلومینیوم استفاده می کنیم؟

فویل آلومینیوم، لایه ای بسیار نازک با ضخامت 6 تا 200 میکرون از آلومینیوم است که از آلیاژهای خاصی به صورت رول تهیه می گردد. یکی از مهم ترین ویژگی های فویل آلومینیوم ،غیر قابل نفوذ بودن آن نسبت به بخار آب و گاز ها می باشد. فویل آلومینیوم دارای صدها کاربرد در صنایع مختلف می باشد که بیش ترین کارآیی آن در صنایع بسته بندی است.

فویل آلومینیوم با اغلب مواد سازگاری عالی و یا خوبی دارد حتی برخی موادی که اثر قابل توجهی بر فویل آلومینیوم می گذارند در بسته بندی هایی که از لمینیت فویل آلومینیوم در آن استفاده می گردد نگهداری می شوند. فویل آلومینیوم مقاومت بالایی به اغلب چربی ها ،گریس های نفتی و حلال های آلی دارد. آب به تنهایی اثر قابل توجهی بر فویل آلومینیومی نمی گذارد ولی ترکیب آن با برخی نمک ها و یا اسید های آلی ضعیف سبب خوردگی در آن می شود بنابراین در چنین مواردی از لمینت فیلم ها بر روی فویل آلومینیوم استفاده می گردد. به طور کلی مواد غذایی مانند انواع آب نبات، شیر، مواد غذایی بی نمک، کره های گیاهی و حیوانی و همچنین بسیاری از دارو ها و مواد آرایشی با فویل آلومینیوم سازگار بوده، به علاوه فویل آلومینیوم مانع رسیدن نور ، رطوبت وگازها به این مواد می گردد. فویل آلومینیوم مقاومت بالاتری در برابر محصولات با محیط اسیدی ضعیف نسبت به محصولات با محیط قلیایی ضعیف دارد (از جمله صابون ها و دترژنت ها). به هر حال استفاده از آن در نگهداری اسیدهای معدنی بدون لایه محافظتی سبب خوردگی در فویل آلمینیوم می گردد. در حالی که اسیدهای آلی ضعیف همچون گروهی که در مواد غذایی وجود دارند اثری بر فویل آلومینیوم ندارند.

ویژگی های ذکر شده از فویل آلومینیوم آن را به یک واسطه مناسب برای بسته بندی محصولاتی که به نفوذ عوامل بیرونی و جوی نظیر رطوبت، نور و اکسیژن هوا (که منجر به فساد مواد غذایی می شود) حساس هستند تبدیل کرده است.

ساختار و جنس

استفاده از مواد فود گرید و کاملا بهداشتی به صورت ساختارهای 2 الی 4 لایه در تولید پاکت و رول فیلم آلومینیوم

Al / PE ; Al / CPP ; PET / Al / PE ; PET / Al / CPP; OPP / Al / PE ; OPP / Al / CPP ; PET / Al / PET / CPP ; PET / Al / PET / PE ; OPP / Al / PET / PE ,…

کاربرد

بسته بندی انواع مواد غذایی و فرآورده های دارویی، آرایشی و بهداشتی، صنعتی و …. که نگهداری از آنها برای محافظت در مقابل عوامل بیرونی مثل نور از اهمیت بالایی برخوردار است.

[av_section min_height='' min_height_px='500px' padding='default' shadow='no-border-styling' bottom_border='no-border-styling' bottom_border_diagonal_color='#333333' bottom_border_diagonal_direction='' bottom_border_style='' custom_arrow_bg='' id='' color='main_color' background='bg_color' custom_bg='' background_gradient_color1='' background_gradient_color2='' background_gradient_direction='vertical' src='' attachment='' attachment_size='' attach='scroll' position='top left' repeat='no-repeat' video='' video_ratio='16:9' overlay_opacity='0.5' overlay_color='' overlay_pattern='' overlay_custom_pattern='' av_element_hidden_in_editor='0' av_uid='av-oh386' custom_class='custom-products'] [av_one_full first min_height='' vertical_alignment='av-align-top' space='' margin='0px' margin_sync='true' link='' linktarget='' link_hover='' padding='0px' padding_sync='true' border='' border_color='' radius='0px' radius_sync='true' background='bg_color' background_color='' background_gradient_color1='' background_gradient_color2='' background_gradient_direction='vertical' src='' attachment='' attachment_size='' background_position='top left' background_repeat='no-repeat' animation='' mobile_breaking='' mobile_display='' av_uid='av-jnshxg9g' custom_class='product-description'] [av_heading tag='h3' padding='10' heading='پاکت و رول فیلم الومینیوم' color='' style='' custom_font='' size='' subheading_active='' subheading_size='15' custom_class='header-title' admin_preview_bg='' av-desktop-hide='' av-medium-hide='' av-small-hide='' av-mini-hide='' av-medium-font-size-title='' av-small-font-size-title='' av-mini-font-size-title='' av-medium-font-size='' av-small-font-size='' av-mini-font-size='' margin=''][/av_heading] [av_textblock size='' font_color='' color='' av-medium-font-size='' av-small-font-size='' av-mini-font-size='' av_uid='av-drcni' custom_class='' admin_preview_bg='']
  • انواع
محصولات آلومینیوم دار شرکت آسیا پلاستیک هوپاد به صورت پاکت های سه طرف دوخت ساده و کاست دار در ابعاد مختلف و همچنین رول فیلم های با ضخامت و عرض های مطلوب و دلخواه مشتری به ایشان عرضه می گردد. این محصولات در رنگهای مختلف نظیر مشکی، سفید، طلایی، متالایز طلایی و نقره ای و … نیز موجود می باشد.
  • چزا از فویل آلومینیوم استفاده می کنیم؟
فویل آلومینیوم، لایه ای بسیار نازک با ضخامت 6 تا 200 میکرون از آلومینیوم است که از آلیاژهای خاصی به صورت رول تهیه می گردد. یکی از مهم ترین ویژگی های فویل آلومینیوم ،غیر قابل نفوذ بودن آن نسبت به بخار آب و گاز ها می باشد. فویل آلومینیوم دارای صدها کاربرد در صنایع مختلف می باشد که بیش ترین کارآیی آن در صنایع بسته بندی است. فویل آلومینیوم با اغلب مواد سازگاری عالی و یا خوبی دارد حتی برخی موادی که اثر قابل توجهی بر فویل آلومینیوم می گذارند در بسته بندی هایی که از لمینیت فویل آلومینیوم در آن استفاده می گردد نگهداری می شوند. فویل آلومینیوم مقاومت بالایی به اغلب چربی ها ،گریس های نفتی و حلال های آلی دارد. آب به تنهایی اثر قابل توجهی بر فویل آلومینیومی نمی گذارد ولی ترکیب آن با برخی نمک ها و یا اسید های آلی ضعیف سبب خوردگی در آن می شود بنابراین در چنین مواردی از لمینت فیلم ها بر روی فویل آلومینیوم استفاده می گردد. به طور کلی مواد غذایی مانند انواع آب نبات، شیر، مواد غذایی بی نمک، کره های گیاهی و حیوانی و همچنین بسیاری از دارو ها و مواد آرایشی با فویل آلومینیوم سازگار بوده، به علاوه فویل آلومینیوم مانع رسیدن نور ، رطوبت وگازها به این مواد می گردد. فویل آلومینیوم مقاومت بالاتری در برابر محصولات با محیط اسیدی ضعیف نسبت به محصولات با محیط قلیایی ضعیف دارد (از جمله صابون ها و دترژنت ها). به هر حال استفاده از آن در نگهداری اسیدهای معدنی بدون لایه محافظتی سبب خوردگی در فویل آلمینیوم می گردد. در حالی که اسیدهای آلی ضعیف همچون گروهی که در مواد غذایی وجود دارند اثری بر فویل آلومینیوم ندارند. ویژگی های ذکر شده از فویل آلومینیوم آن را به یک واسطه مناسب برای بسته بندی محصولاتی که به نفوذ عوامل بیرونی و جوی نظیر رطوبت، نور و اکسیژن هوا (که منجر به فساد مواد غذایی می شود) حساس هستند تبدیل کرده است.
  • ساختار و جنس
استفاده از مواد فود گرید و کاملا بهداشتی به صورت ساختارهای 2 الی 4 لایه در تولید پاکت و رول فیلم آلومینیوم Al / PE ; Al / CPP ; PET / Al / PE ; PET / Al / CPP; OPP / Al / PE ; OPP / Al / CPP ; PET / Al / PET / CPP ; PET / Al / PET / PE ; OPP / Al / PET / PE ,…
  • کاربرد
بسته بندی انواع مواد غذایی و فرآورده های دارویی، آرایشی و بهداشتی، صنعتی و .... که نگهداری از آنها برای محافظت در مقابل عوامل بیرونی مثل نور از اهمیت بالایی برخوردار است. [/av_textblock] [av_masonry_gallery ids='414,415' items='24' columns='4' paginate='pagination' size='fixed' orientation='' gap='large' overlay_fx='' container_links='active' id='' caption_elements='none' caption_styling='' caption_display='always' color='' custom_bg='' av-medium-columns='' av-small-columns='' av-mini-columns='' av_uid='av-k7a97r8k' custom_class=''] [/av_one_full][/av_section]